Bekijk de online regiokrant

In deze speciale editie vertellen wij wat onze focus is richting 2025.

Welkom op onze school!

De Rungraaf in Eindhoven biedt speciaal onderwijs aan leerlingen in de basisschoolleeftijd. Wij helpen kinderen bij het leren omgaan met anderen en het ontwikkelen van hun sociaal-emotionele vaardigheden.

Onze positieve benadering en duidelijke routines zorgen voor een veilige leeromgeving met warmte, rust en structuur. Ons schoolgebouw De Avenir – waarin wij samenwerken met De Korenaer Eindhoven voor voortgezet speciaal onderwijs – is hier helemaal op ingericht.

Onderwijs voor de toekomst in De Avenir

De naam van ons gebouw is niet zomaar gekozen. Waarom een Franse naam? Eenvoudig: om ons heen vind je allemaal Franse straatnamen. Belangrijker nog is de betekenis: toekomst. Elke dag zetten wij ons vanuit de twee scholen in De Avenir in voor een betekenisvolle toekomst voor onze leerlingen.

Dankzij onderwijs en begeleiding op maat kunnen kinderen bij ons hun talenten en zelfvertrouwen ontwikkelen, op weg naar hun volgende stap.

De Rungraaf
Avignonlaan 11